Sosyal Güvenlikte İşveren Yükümlülükleri ve Yaptırımları| Business School

Sosyal Güvenlikte İşveren Yükümlülükleri ve Yaptırımları

27Kasım
Sosyal Güvenlikte İşveren Yükümlülükleri ve Yaptırımları
KALAN SÜRE
Eğitim İçeriği
  • Sosyal güvenlikte işyeri, işveren, işveren vekili, alt işveren kavramı ve genel olarak işveren yükümlülükleri
  • İşyeri tescil ve bildirim yükümlülükleri
  • İşyerinin başka bir adrese nakli ve devri halinde uyulması gerekenler
  • İşe giriş ve işten ayrılış sürecinde uyulması gerekenler ve bildirim süreleri
  • İş kazası ve meslek hastalığı hallerinde bildirim yükümlülüğü
  • İşyeri kayıtlarının saklanması ve ibrazına ilişkin işveren yükümlülüğü
  • Personellik aylık bildirimlerine ilişkin yükümlülükler
  • Sigorta primlerinin ödenmesi yükümlülüğü ve cezai yaptırımlar
  • Personellerin istirahatli olduğu süreçte yapılması uyulması gereken yükümlülükler ve yapılması gereken bildirimler
  • İşverenlerin uyması gereken yükümlülüklere ilişkin yaptırımlar ve sonuçları
  • İşveren yükümlülüklerine aykırılığa ilişkin 2025 yılı idari para cezası tutarları
Kimler Katılmalı?

İnsan Kanakları Uzmanları
Bordro Uzmanları
İnsan Kaynakları Yöneticileri
Şirket avukatları

Kayıt Ol